עופרה רוזנפלד | מינוף יכולות להשגת תוצאות

top banner1

logo-h4r

  • יש לנו את כל המשאבים להיות מי שאנחנו רוצים להיות

  • אנחנו האחראים לתוצאות שנשיג בחיינו

  • כולנו צריכים אמונה ביכולות שלנו, דרך ברורה והנחייה בגובה העיניים

  • הטיפול במילת יוביל אותך לבחירות הנכונות ולתוצאות שרצית

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

זוגיות – הרושם הראשוני

כאשר אנחנו מנסים למכור בית, אנחנו תמיד נזכור כי הכניסה לבית זוהי קבלת הפנים. אנחנו נפנה חפצים מיותרים המפריעים לכניסה, נדאג שהדלת תהיה צבועה ולא חורקת, נדאג לתאורה

נעימה בכניסה ואולי גם נשים עציץ בכניסה. כאשר אנחנו נחפש פרטנר לחיים או ביחסים עסקיים המשחק הוא דומה. כדי להצליח צריך ללמוד את המפה ואם קשה לנו תמיד טוב להיעזר בליווי והדרכה אישית.

 

אנחנו נאיר את כל מה שנעים נדגיש את העיניים הבורקות בפס הדגשה נלבש שמלה שמתאימה לגזרה נדאג שהפרונט שלנו לא יעיד על שדים מוסתרים בארון כדי שלא יחרוק לפני שנגיד

"היי שלום ואולי נעים מאד". מעבר למראה שנותן את הטון חשוב לשמור על הטון שמזמין את פתיחת הדלת.

 

דמיינו לעצמכם גבר מגיע לפגישה בבית קפה והאישה איתה הוא נפגש פותחת את השיחה בתיאור מפורט על היום הנוראי שהיה לה, על שנאתה למקום עבודתה וכן הלאה. אם האישה הזאת, במקרה, היא אישתך,אין מה לעשות זה מה יש.... ואולי סביר להניח כי תחוש אמפתיה ורצון לנחם אותה במקרה שאתה קראת את הספר של ד"ר גריי. לעומת זאת, אם אותה סיטואציה בדיוק מתרחשת בדייט ראשון, ייתכן מאוד שתסיק כי מדובר באישה קשה, "קוטרית" ומרירה ותחפש את היציאה.

 

רושם ראשוני, כמובן, עשוי להטעות בצורה משמעותית מאחר והוא נוטה להיות שטחי ומושפע, למשל, מסטריאוטיפים. כמו כן, שני גורמים מטעים המשפיעים באופן משמעותי על הרושם הראשוני הנוצר הם אפקט ההילה ואפקט הקרניים: אפקט ההילה מתייחס לנטייתנו לשער כי אדם בעל תכונה חיובית אחת מאופיין במקבץ שלם של תכונות חיוביות דומות. כך, לדוגמא, אנחנו עשויים להניח כי אדם משעשע הוא גם פיקח, סימפטי ואהוד. אפקט הקרניים, לעומת זאת, משפיע באופן הפוך וגורם לנו לשייך תכונות שליליות רבות על סמך תכונה שלילית יחידה בה הבחנו (למשל, הנחה שאדם חסר טאקט הוא גם אגרסיבי ולא אינטליגנטי).

וכאילו לא די בכך, מצביעים מחקרים רבים על כך שרושם ראשוני שלילי קשה הרבה יותר לשנות מרושם חיובי ראשוני.

הצלחה עם נשים מורכבת מהרבה מאוד דברים קטנים - אופי הדיבור שלך, הצורה בה אתה ניגש אליה, היכולת שלך לענות בצורה מאתגרת על השאלות שלה, הדרך בה אתה שואל שאלות, היכולת שלך ליצור מסתורין, הדרך בה אתה גורם לה להתרגש בשיחה איתך, הדברים ששפת הגוף שלך משדרת, המיניות שאתה מקרין, הדרך בה אתה מנהל את הדייטים שלך, היכולת שלך להוביל, הקצב בו אתה מקדם עניינים, ההתיחסות שלך לשינויים קטנים במצבי הרוח שלה ועוד.

אך מעל הכל חשוב להבין שהרושם הראשוני נובע מהמקום שבו אנחנו רואים את עצמינו. אם אנחנו משוכנעים שאנחנו לא מוצלחים נשדר את האמונה הזו ישר במבט הראשון, אם נאמין שאף פעם לא קורה לנו משהו טוב האמונה הזו תחבל בסיכויי שלנו שמשהו

טוב אכן יקרה לנו.

 

ההתנהגות שלנו נובעת מאיך אנחנו מרגישם וחושבים על עצמינו , אם אנחנו שומעים תמיד לפני שאנחנו פותחים את

הפה בפגישה את הקול הפנימי שאמר לנו שאנחנו לא שווים גם אם זה בגלל אירוע שקרה לפני עשרים שנה זה תמיד יצוף

ויעלה ברגע שנפגוש את האדם אותו אנחנו נרצה להרשים והכל יתמוטט כמו מגדל של קלפים.

אם רק נפתח הזדמנות להשתנות ולבנות אמונה של "יש לי את זה", נכיר ונחשוף את היכולות שקיימות אצלנו בפנים, בתת

מודע, ואז נתחיל ליצור את המציאות שאנחנו רוצים לעצמנו. זוהי טכניקת ה NLP

 

NLP היא עבודה עם התת מודע, זוהי הדרך שלנו לזהות ולתכנת מחדש את הקודים האישיים שלנו, הקודים שמניעים או תוקעים

אותנו. בעזרת NLP נלמד איך משתמשים ביכולות החבויות שלנו וכיצד נהפוך אמונה מגבילה לכוח מניע ליצירת השינוי הרצוי.

בואו להכיר את התת מודע שלכם, איך הוא פועל, ואיך אפשר לנתב אותו לחיים איכותיים עבורכם.

להצליח זה משהו שלא נולדים איתו ...לומדים אותו.

הכותבת עופרה רוזנפלד מנכ"ל מילת, פסיכותרפיסטית מנחת קבוצות מטפלת ומאמנת אישית בטכניקת NLP וגם הדמיון המודרך.