עופרה רוזנפלד | מינוף יכולות להשגת תוצאות

top banner1

logo-h4r

  • יש לנו את כל המשאבים להיות מי שאנחנו רוצים להיות

  • אנחנו האחראים לתוצאות שנשיג בחיינו

  • כולנו צריכים אמונה ביכולות שלנו, דרך ברורה והנחייה בגובה העיניים

  • הטיפול במילת יוביל אותך לבחירות הנכונות ולתוצאות שרצית

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

איך להבין את הילדים בגיל ההתבגרות

הדרכת הורים

קשר בין הורים ומתבגרים 

   השאלה הנפוצה ביותר שאני שומעת כמטפלת כאשר מגיעים אלי הורים למתבגרים היא " הוא מוציא ואותי מדעתי, לא אכפת לו משום דבר, לימודים לא מענינים אותו 

  .הוא נסגר בחדר, לא מספר לי כלום, בגדיו נערמים בערימות בגובה מטרים 

"?מה עושים עם זה 

קרא עוד...

גוף ונפש לא רק צירופי מילים

הבעיה אצל הרבה אנשים ואני בניהם שאין להם חיבור אוטומטי בין מאפייני הגוף לבין לוח הבקרה החשיבתי שמקשר בניהם.

בתווך בין לוח הבקרה והגוף עומדת מערכת רגשית שנעה כמטוטלת בין חוסר אונים ודיכאון קל שנותן אותות באימפוטנציה מעשית דהיינו לא עושים כלום.

קרא עוד...

המטאפורה, כלי בדמיון מודרך - כלי מרחיב אופקים

טיפול בעזרת שימוש בדמיון מודרך

איזה סוג של משמעת כדאי שיטיל ההורה על ילדיו שאלה שנשאלת לא פעם. אנו שואלים את חוזקו קושיו ועצמתו של הברזל ומתארים את המשמעת

כ"משמעת ברזל' או "רכה כנוצה". המטפורה נוצרת מכוח הדמיון יכולה ליצור קישורי תוכן רלוונטיים. דמיון זה יוצר העברה והאצלה הדדית של

תכנים בין התחומים וממציא יצור חדש. המשמעת איננה עוד כשהייתה, היא מקבלת את איכויות הברזל. נוצר מיזוג בין המחשבה המופשטת על

המושג משמעת, לבין הייצוג המוחשי של הברזל. המופשט לבש ייצוג מוחשי חוויתי.

כמה צריכים אנחנו ללמוד כדי להרגיש שאנחנו יודעים מספיק? האם כדאי לנו ללמוד כ"ספוג" ואח"כ למיין כלים?איך היינו רוצים לראות את עצמינו

בעיני עצמינו?  

קרא עוד...

הסיפור האישי באימון אישי

הדבר הכי קשה בעולם זה לבחור במה שחשוב. יש לנו נכס יקר כמובן אחרי ילדינו וזה ...כן אנחנו וחשוב להשקיע בעצמנו כדי

להשיג את התוצאה שתגרום לנו ספוק משמעות ואולי אושר. אז איך משקיעים בנכס הזה , בעצמנו ? איך משיגים את מה שהכי

חשוב לנו?

קרא עוד...