עופרה רוזנפלד | מינוף יכולות להשגת תוצאות

top banner1

logo-h4r

  • יש לנו את כל המשאבים להיות מי שאנחנו רוצים להיות

  • אנחנו האחראים לתוצאות שנשיג בחיינו

  • כולנו צריכים אמונה ביכולות שלנו, דרך ברורה והנחייה בגובה העיניים

  • הטיפול במילת יוביל אותך לבחירות הנכונות ולתוצאות שרצית

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

מילה על אושר

 בספרם  "עוצמה המעורבות המלאה מספקים לייר ושוורץ  דרך חשיבה שונה על שינוי: במקום להתמקד במשמעת עצמית מציעים לשלב טקסים בחיים. טקסים דורשים הגדרות מדויקות וביצוע בזמנים מוגדרים המונעים על ידי ערכים.כמו שאנחנו מבצעים טקסים פשוטים לגבי הניקיון שלנו, תחביבי הספורט שלנו וכדומה. אנחנו יכולים ליצור טקסים גם סביב אושר, בטיפול אישי נשתמש בטקסים לחזק את המטרות שלנו בדרך לאסוף מילות אושר רבות כל יום בכל מיני תקופות בחיים. 

מילת רבע שעה נשימות בבוקר, כתיבת בוקר עם כוס הקפה, שלוש פעמים חדר כושר בשעה קבועה , שעת קריאה בלבד בלילה.

כך נהפוך טקס להרגל. וכפי שאמר אריסטו "אנחנו פרי הפעולות החוזרות שלנו" , אם נחזור על פעולות שנכונות וטובו לנו נהפוך אותם כלי ליצירת מי שאנחנו רוצים להיות. וכדי להכיר בטוב שהרבה פעמים רק מסתתר ולא נגלה לעינינו בשל הנטייה האנושית המוכרת לראות את הרע מהר יותר. טובים שעליהם אנחנו אסירי תודה, דברים שאנחנו שמחים על קיומם, אפשר לשנו את הקבועים מידי פעם גם בדברים קטנים יותר עליהם אנחנו מתענגים ומודים על קיומם, לצד המשפחה והילדים המבורכים שהם לצדינו באמירות באופן קבוע הרבה יותר. 

אם יכול להתקיים 'מודל בוואריה', אלה שאוכלים את העוגה המתוקה בכל מקרה, גם על בסיס יומי וגם אם בתמונת המעבדה האחרונה התברר שהם סוכרתיים, הרי אנשים אלה מתמקדים בהווה בנאה בלי לחפש כאב כלל , כאב המתבטא ע"י מתן התייחסות להשלכות שליליות אפשריות. סוג האנשים השני הם אלה שמחפשים הצלחה בכל מקרה וייהנו רק מעוגה בלי סוכר תפלה על בסיס יומי, עוגה שיש בה רווחים עתידיים אך לא מאפשרת הנאה מהרגע. אנחנו מכירים גם את הסוג שלא נהנה מכלום בכל מקרה וגם חסר שאיפות עתידיים, אלה אוכלי העוגה התפלה והלא בריאה (מניחה שיש כזאת) . האם יש אפשרות לשלב בין הדברים ולאכול עוגה טעימה ובריאה, עם דבש במקום סוכר, קמח מלא במקום קמח לבן, ופירות יבשים בטופ במקום קצפת. וכן היא טעימה טעימה והריאה כאחד.

בואו נאמץ טקס של לעשות את הדבר הנכון הבריא והטעים במישורים נוספים בחיינו ונחגוג אותו על בסיס של הנאה וכדי להזכיר לעצמינו שאפשר לבנות במוח תמונת מצב חיובית שתחליף כאב תייצר שינוי של בחירה מהנאה בריאה ואמתית.

בואו נהנה מהמסע עצמו ולא רק מהתוצאה. כדי להשיג אושר יש מקום ליהנות מהטיפוס על ההר ולא רק מנוף הפסגה.

כמה טיפים לאושר:

·         נשימות עמוקות. ( מאמר בנפרד אודות איך לנשום כדי להירגע  בהמשך)

1·   מדיטציה, כדי שתהיו משוכנעים שהמאמץ שווה מחקרים שערכו הרברט בנסון וריצ"ארד דיווידסון מוכיחים את ההשפעות העמוקות שיש למדיטציה בחיינו, לא סתם הם הפכו להמלצה של רופאים בין שוליי התרופות המומלצות . ולא צריך מדיטציה בודהיסטית ארוכה אלא לקום בבוקר רבע שעה יותר מוקדם, לשבת לפני הקפה במקום שבחרתם כנעים לכם בבית, לנשום עמוק ולהתמקד רק בנשימה בעיניים עצומות. אוויר נכנס אוויר יוצא, האוויר שנכנס מביא עמו אור זהוב מדהים של חום נעים וצבע עשיר של קרני שמש מלטפות, והאוויר שיוצא אחר סיבוב בכל אזורי הגוף בעיקר אלה הכואבים יותר עושה את ה'ספונג'ה', מנקה את הגוף ויוצא מעט אפור עם שאריות הלכלוך.(מקב מדיטציות ישלחו אליכם מידי פעם במאמר באתר)

1·   הפכו את המדיטציה לטקס, כל בוקר רק 10 דקות כשהקפה מתקרר מעט ליד.

תהינו מהמסע ואשמח ללוות אתכם בדרך הברוכה בעזרת כלים פשוטים שאפשר לאמץ בקלות כדי ליצור שינוי בריא ואיכותי לחיים טובים יותר, וזו לא קלישאה או פרסומת חסות, אלה כן החיים שלנו ואנחנו נבחר איך הם יראו.

הכותבת: עופרה רוזנפלד – מילת

פסיכותרפיסטית , מטפלת nlp, מאמנת אישית ומנחת קבוצות