top banner1

logo-h4r

  • יש לנו את כל המשאבים להיות מי שאנחנו רוצים להיות

  • אנחנו האחראים לתוצאות שנשיג בחיינו

  • כולנו צריכים אמונה ביכולות שלנו, דרך ברורה והנחייה בגובה העיניים

  • הטיפול במילת יוביל אותך לבחירות הנכונות ולתוצאות שרצית

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

עייפה ולא רק בגלל כלים במדיח

 

מי לא מכיר מאתנו הנשים שמרגישות שבעידן הנוכחי יש לנו עבודה ובית ותינוק אחד ועוד אחד וילד בגיל ההתבגרות ובעל שבאמת עוזר אבל עדין אנחנו מרגישות שאנחנו לא עושות

        .מספיק או לא שוות מספיק ו.... אין לי אפילו כול לסימני פיסוק וכן יש לי שק של רגשות אשמה

עולה השאלה אם אני עייפה באמת או מתוסכלת מחוסר מימוש או שמא רגישה לביקורת יותר מידי ומעל הכול רוצה להיות האמא ממש כזו שלא טועה.

 

 

כן ויניקוט הציל אותנו באומרו "אמא טובה דיה" ואני מאמצת מאז אבל, לפעמים אותו פקמן קטן זולל אנרגיה קופץ מחדש ואומר לי הייתי רוצה שכולם יאהבו, יעריכו.

ואם ויניקוט היה כאן היה אומר לי" מה אתך?" לא היית רוצה שגם את תאהבי ותעריכי אותך?

למרות שאני עוסקת בטיפול זה לא רק מאמר לניקויי נפשי הבטחתי לעצמי להיות פרקטית ולחפש גם טיפים שמא אם לא אהיה עייפה פיזית אתחיל לתקן את העייפות שבפנים. ו

עייפות מייצגת בד"כ צורך בהפסקה אחרי עבודה קשה אך לפעמים העייפות מייצגת גם תשישות אחרת.

תשישות נפשית הנובעת ממתח ועומס רגשי אז מה אפשר לעשות כטיפול ראשוני לפני שמבינים שיתכן שיש כאן בעיה רדומה שלא טופלה..

קודם כל נשימה עמוקה - קחו שאיפה עמוקה ואיטית דרך האף, מלאו את חלל הבטן 

החזיקו ובנשיפה, רוקנו את כל האוויר מהריאות. עשו זאת 3 פעמים. הנשימה תעזור לגוף להירגע ולהיפטר מרעלים.

אכלו בננה - בננות מספקות מינרלים מזינים וממריצים כאשלגן, שמספקים אנרגיה מבוקרת - 

הדרגתית קבלו אנרגיה ורידו ראש את החוליות הגב מטה באיטיות - ה משהו מפילטיס שלחו זרועות לכיוון הרצפה והרפו את הגוף במשך 20 שניות

 - שתו תה ירוק  בתה ירוק יש שפע של פיטוכימיקלים שעוזרים, להרגיע את מערכת העצבים

צבטו את הלחיים- פעולה הממריצה את זרימת הדם לפנים וגורמת לתחושה ערנית - 

שתו הרבה מים - בהיעדר מים בגוף, התפקוד התקין מאט, זרימת הדם נחלשת ופחות חמצן 

 מגיע למוח. שתו 8-12 כוסות מים ביום, אני עד היום מדביקה תזכורות.

 ספגו שמש ,כמה דקות בשמש תוסף ויטמין די תרגישו יותר ערניים

אנדרופינים שיגרמו לכם להרגיש עירניים  הזיזו את הגוףיקומו ונערו את הגוף, כמה קפיצות במקום. התנועה תזרים דם בגוף תשחרר 

 ותשחרר אנדרופינים שיגרמו לכם להרגיש ערניים

צחקו בקול - צחוק הוכח כמפיג מתח וכמגביר את זרימת הדם ומשחרר אנדורפינים לתחושה טובה - 

- הכניסו צמח בית  גם יפה, ירוק וגם מסנן מזהמים הנישאים באוויר  

הריחו לימון - ריחות כמו הדרים, לימון, ג'ינג'ר ונענע יכולים לייצר השפעה ממריצה - 

הדליקו נר ריחני - לשיפור מצב הרוח - 

שימו אדום מסביבכם - מחקרים מראים כי הצבע האדום מזוהה עם תחושת ניצחון וביטחון - 

תשבו בישיבה זקופה תנוחה הזקופה לא רק תעזור לדם ולחמצן לנוע ביתר חופשיות וגם תתן לכם תחושת ביטחון - 

הסתכלו על ההישגים שלכם זמן טוב לחשיבה חיובית, לשפר את מצב הרוח, להכניס פרופורציה ולאסוף אנרגיה 

 זה הזמן לשיחה עם חבר, אח, אב או אם חפשו תמיכה נפשית

חיית מחמד מחקרים מצביעים על כך שהם מאריכי חיים - קחו 

   ואם העיפות חוזרת על עצמה פעמים רבות מידי שווה לבדוק טיפול אישי קצר מועד להבנה תמיכה ויצירת יציבות.

 

 

יצירת קשר

שם מלא:
אנא רשמו את שמכם.

אימייל:
אנא רשמו את כתובת המייל שלכם.

טלפון/נייד:
אנא רשמו מספר טלפון.

הערות:
Please let us know your message.