top banner2

logo-hr-green

  • יש לנו את כל המשאבים להיות מי שאנחנו רוצים להיות

  • אנחנו האחראים לתוצאות שנשיג בחיינו

  • כולנו צריכים אמונה ביכולות שלנו, דרך ברורה והנחייה בגובה העיניים

  • הטיפול במילת יוביל אותך לבחירות הנכונות ולתוצאות שרצית

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

פחד משינויי והתמכרות למצבי כעס

כאשר כעס הופך להיות יותר מתגובה קטנה לאירוע לא נעים הוא מפריע לאדם הכועס ולסביבה הקרובה לו לחיות חיים בריאים.

כדי להתמודד עם כעס ולהחזיר את השליטה לחיים, יש להבין תחילה שניתן להתגבר על כעס, כעס אינו מתנת טבע אנושי שאי אפשר להיפטר ממנו. אלא רגש שנוצר כתוצאה מהתנסויות ומחשבות שלנו, ולכן ביכולתנו לשנות את דפוס הכעס.
כעס הוא בחירה. בבסיס כעס נמצאת הנחה שמישהו עשה לנו עוול, כלומר, האחריות מוטלת על אדם אחר. בפועל, כל אדם אחראי למעות שהוא עובר בחייו ויכול לפעול על מנת לשנות מצבים שאינו מרוצה מהם בכך שישנה את התנהגותו או תמיד קיימת הדרך של השלמה עם מה שיש ועם מי שאנחנו.

אם ניקח אחריות על הבחירות שלנו יש סיכוי גדול שנכעס פחות.

אם רק נניח שרק אנחנו היחידים שיודעים מה נכון עבורנו, הבחירה באיזה דרך ללכת קיימת גם אם תהיה קשה, בעצם לקיחת האחריות אנחנו הופכים לשולטים במצב. ההבנה ששביעות הרצון שלנו מחיינו תלויה בדרכי הפעולה שלנו חיונית להצלחה ולחיים בריאים עם עצמינו ועם הסביבה.

אם אנחנו לא מרוצים מחיינו, זה לא אומר שאחרים לא בסדר, או שנולדנו עם מזל רע, אלא, שהדרכים בהן אנחנו משתמשים כדי להשיג את מטרותינו אינן עובדות טוב ועלינו לשנות אותן. וכן, יש מציאות שלפעמים צריך להסתגל אליה ולחיות אתה בשלום ויש מציאות שאפשר לשנות.

שינויים בחיים חיוניים לבריאות מיטיבה ודורשים כלים מתאימים כדילייצר את השינוי אליו אנחנו שואפים. הרבה יותר נעים להיות בחברת אדם רגוע ולא כועס, הרבה יותר יעיל לחיות בסביבה תומכת ומפרגנת ולא כועסת המייצרת מצבים של מאבקי כוח. אנשים נצמדים אל המוכר והידוע וכל שינוי יש בו חששות מפני המצב החדש שמא השינוי לא יחזיק מעמד של "מה יקרה עכשיו במצב שאני לא מכיר".

שימוש בכלים שלמדנו בדרך יכולים ליצור שינוי המיטיב עם המחשבות שלנו, הפרשנות שלנו את המצבים סביבנו משתנה ופועל יוצא מכך ההתנהגות שלנו משתנה והופעת להיות יעילה יותר ובריאה יותר עבורנו. 

הדרך היא לאמץ כלים ואסטרטגיות חשיבה הנכונות לנו כדי להיות באפקטיביות עם עצמנו. וכך לייצר לעצמנו חיים רגועים יותר, מערכות יחסים בריאות ומכך קצת אושר שלו.

 

 

 

ניתן לטפל בחרדת בחינות בגישת הטיפול האדלריאנית בשילוב כלים של אסטרטגיות NLP ודמיון מודרך ובעבודה עם טכניקות מהפסיכותרפיה הגופנית.

  •       שילוב הגישות הטיפוליות מהווה טיפול מקצועי, הוליסטי, מלא ומדויק, אשר נותן מענה מקיף, יסודי ומותאם באופן אישי למטופל.

 

יצירת קשר

שם מלא:
אנא רשמו את שמכם.

אימייל:
אנא רשמו את כתובת המייל שלכם.

טלפון/נייד:
אנא רשמו מספר טלפון.

הערות:
Please let us know your message.