top banner3

מילת - סדנאות

  • יש לנו את כל המשאבים להיות מי שאנחנו רוצים להיות

  • אנחנו האחראים לתוצאות שנשיג בחיינו

  • כולנו צריכים אמונה ביכולות שלנו, דרך ברורה והנחייה בגובה העיניים

  • הטיפול במילת יוביל אותך לבחירות הנכונות ולתוצאות שרצית

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

קורס NLP הוליסטי בטיפול

הגישה האינטגראטיבית בטיפול  לצוותי חינוך מטפלים ומאמנים 

תכנית חד שנתית 

במסגרת עבודתם של מטפלים ואנשי חינוך המטפלים במגוון אוכלוסיות של הורים וילדים המתמודדות עם מצוקות ובעיות מורכבות של אלימות, חרדות, ביטחון עצמי ומוטיבציה ירודים המחייבות יישום של ידע ומיומנויות טיפוליות מתקדמות.

קורס "NLP הוליסטי"-מציע בסיס תיאורטי ופרקטי מוצק, המאפשר למטפלים ואנשי חינוך לתת מענה לבעיות וליצור שינוי עבור צוותי חינוך והדרכה, ילדים, מתבגרים והורים. בקורס תינתן פריזמת טיפול רחבה הסרוגה זה בזה מעולם הפסיכותרפיה הגופנית, האדלריאנית לצד אימון וטיפולב NLP, משחק פלייבק, מדיטציות הוויתיות, ביבליותרפיה ומשחק וטיפול באומנות.

מטרת התוכנית

להקנות למטפלים, למורים ולאלה הרוצים לעסוק בטיפול כלים בתחום האבחון והטיפול בשיטת NLP בהתאמה ובהקשר לתיאוריות פסיכולוגיות. בקורס NLP נלמד אסטרטגיות חשיבה בתקשורת עם עצמי ובקשר עם הסביבה החברתית .בגישה ההוליסטית ישנו שילוב של כלים מעולם הפסיכותרפיה הגופנית והאימון.

בכל שיטות הטיפול הפסיכולוגי נאמר שהתנהגותם של מבוגרים מקורה בילדות המוקדמת. השלב בו הקשר עם העולם והפירוש את המתרחש סביבנו כילדים נעשה והתקבע בגופינו עוד לפני שיכולנו להשתמש בשפה. מכך הכלים בפסיכותרפיה גופנית משלימים את אפקטיביות הטיפול בהצטרפותם לכלים של דמיון מודרך וחיבור לחשיבה המטפלת בשינוי שניתן לבצע ולא בהיתקעות בעבר. החיבור לגוף נותן מענה מקיף והופך את הטיפול ליחידה הומוגנית אחת. המענה שניתן למטופל הוא היקפי ומותאם אישית למאפייניו ולצרכיו.

היקף התוכנית

התכנית חד שנתית בהיקף של 130 שעות, סה"כ 26 מפגשים שבועיים של 5 שעות כל אחד.

תכני הלימוד

תצפיות והתנסויות בטיפול בהתאמה לנושאי טיפול ממוקדים,– מושגי יסוד בפסיכולוגיה, פסיכותרפיה וכלים יישומיים בטיפול,

NLP Practioner היבטים קליניים ותיאורטיים של גיל ההתבגרות. תיאוריית יחסי אובייקט של מלאני קליין, ויניקוט, הגישה של מפתחי השיטה ריצ"ארד בנדלר וג"ון גינדר על כלים יישומיים בטיפול: מודל התקשורת, המודל הלשוני של חומסקי, המודל של המילטון פיתוח עבודתו של מילטון אריקסון.

כלים טיפוליים: בניית תהליכי שינוי : שינוי רגשות, בניית הרפיות, בניית מודל לשוני בהתאמה לסגנונות חישה של האדם, העמקה ויצירת מפות חשיבה, שינוי בערכים ויצירת שינויי בהרגלים. בניית תהליכי עיגון. עבודה עם דימויים,ופסיכותרפיה גופנית. מודל ההוויה החיובית ומצוינות אישית בהתאמה לפילוסופיה האדלריאנית המתמקדת במושגי שייכות ועידוד לצג כלים של זיכרונות מוקדמים המשיקים לתכני הקורס.

אופן הלימוד

הלימודים כוללים הרצאות פרונטאליות, הדגמות,טיפול והתנסות בטיפול, עבודה בקבוצות קטנות על מקרים פרטניים (סדנאות קליניות) והדרכה אישית.

מטלות

במסגרת הלימודים יתבקשו המשתתפים להעביר רפלקציות התפתחותיות, עבודה אישית בתוך קבוצה קטנה של ניתוח ואבחון, והגשת עבודת גמר במסגרת טיפולית מבוקרת. בסוף הקורס יוצגו במליאה טיפול מלא וקבלת משוב של הקורס.

מועמדים לתוכנית וקבלה

התוכנית מיועדת לאנשי הוראה,גננות, מטפלים בתחומי טיפול שונים, מאמנים, אנשי ניהול והדרכה.
הקבלה כפופה לדרישות מקדימות אלה ולראיון מקדים.

תעודה

הגשת עבודת גמר מהווה תנאי לקבלת תעודת סיום של התוכנית, בנוסף להשתתפות של 80% לאורך כל שנת הלימודים.

שכר לימוד

עלות קורס: 7700 ₪ לנרשמים עכשיו הנחה של 500 ש"ח

סילבוס מלא ישלח אליכם לאחר הרשמה בטופס יצירת קשר

תכני הקורס:

עבודה על שינוי מעכבי התנהגות בריאה: אמונות, חרדות, בטחון עצמי, סובלנות,מיומנויות בתקשורת בינאישית.


היכרות עם כלי טיפול וחינוך אינטראקטיביים מעולם הפסיכותרפיה האדלריאנית והפסיכותרפיה הגופנית, ,NLP דמיון מודרך, טיפול באומנות, פסיכודרמה, ביבליותרפיה ומשחק.


היכרות עם מודל התקשורת, מודל המצוינות, מבנה החוויה, מעגל החשיבה, מודלינג. הכוונה החיובית.

הכרות עם הכלי הסמוי בתקשורת – השפה השלישית דמיון. הגשר לקשר' בין דימוי לבניית חוזקות להשגת מטרה.

הבנה ושינוי בעיות במרחב המחשבתי' אמונה, המטרה הרחבת תנאי צר החוסם אותנו בסגנון חיים.טכניקת טיפול באימון לביצוע משימה, העידוד האדלריאנית ומציאת חוזקות. התיאוריה והטכניקה.

בעיות במרחב הרגשי - טיפול בחרדות. שינוי רגשות, טיפול בטראומה.

עבודה עם דימויים לבעיות - טיפול באומנות, הפרסונה - הצגת הכלי לדיון והערכה בשילוב הטיפול ההוליסטי.

שינוי רגשי דרך - יצירת עוגנים. בניית אסטרטגיות לשיוני רגש - יצירת מוטיבציה והנעה.

צירת שינוי באקלים חברתי - ערכים, עבודה עם קלפים, מסגור מחדש של בעיות - יצירת שינוי.

המסגרת הבריאה: הקשבה אמפטיה שיקוף - לחשוב יחסים. שימוש במשחק במרחב הטיפולי ועידוד היצירתיות.

אימפקט כלי אסטרטגי להובלת מהלכי חשיבה מחוץ לקופסא. תרגילים בפסיכודרמה.

הבנת העולם הפנימי של הילד. זיהוי ושימוש במשחקי הדמיון.

הטיפול ההוליסטי- השלם גדול מסך חלקיו, פלייבקנלפ שימוש בדרמה עם העברה טיפולית.

* פיתוח ועיבוד התוכנית ייחודית למילת . הזכויות שמורות לעופרה רוזנפלד

קורס NLP PRACTIONER

16 מפגשים 80 ש"

סגל המרצים בקורס:

עופרה רוזנפלד מפתחת הקורס, פסיכותרפיסטית אדלריאנית, מטפלת זוגית ומדריכת הורים, מטפלת גוף נפש. בעלת תואר שני בחינוך מאוניברסיטת בר-אילן, תעודה בתקשורת ציבורית מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון מאוניברסיטת ת"א. מרצה מאושרת במשרד החינוך. בעלת מאסטר ב- NLP ודמיון מודרך, בעלת הסמכה בינלאומית מטעם HNLP Centre Pennsylvania USA , השתלמויות ב: TAT, EFT, New Code . בעלת הסמכה כפסיכותרפיסטית גופנית ובפסיכותרפיה אדלריאנית. עוסקת בתחום הטיפול האישי, הרגשי האינטגרטיבי, ומקבלת לטיפול באופן פרטני בקליניקה בגאליה ליד רחובות ובת"א.

צוות המרצים הם מטפלים מוסמכים ומדריכים המגיעים מקשת הטיפול ב -NLP, פסיכותרפיה של אדלר, פסיכותרפיה גופנית, טיפול באומנות ופלייבק.

  • תמר קורצמאייר- אחראית על תחום NLP ילדים. מדריכה פרטני ומנחת קבוצות בדמיון מודרך ו -NLP. בחמש שנים האחרונות מרצה במכללת רטר עד 2013 . עבדה בגני ילדים ובתי ספר, בפרויקט מיוחד לליווי ילדים בגיל הרך. במקביל מדריכה קבוצות נוער ובוגרים. הסמכה NLP Certified Trainer מטעם מכללת רטרהשתלמות ריפוי מטראומה, הנעה וחיזוק וילדים Thetaealing Dna, EFT, ,New Code ,Strategies of Genius
  • מיכל רימלנד - פסיכולוגית (M.A. פסיכולוגיה קלינית, ולימודי פסיכותראפיה במכון אדלר). מטפלת בגישה האינדיבידואלית, שבמהותה היא חיובית והומניסטית. הטיפול הינו טיפול קצר מועד. כיום מטפלת בקליניקה פרטית במבוגרים בבנימינה ובכפר סבא
  • אורית מרגלית- בעלת תואר במשפטים, שחקנית בתיאטרון פלייבק, עבדה כ - 20 שנה בהנחיה ומשחק בתיאטרון "משחק החיים", מעבירה עם מילת מפגשי פלייבק-נלפ במסגרות שונות ומנחת סדנאות פלייבק לארגונים. מנחת קבוצות ,מאמנת אישית בתחום האימון הדיאלוגי, שיטת אימון המתבססת על הוויה ויצירת דיאלוג, הקשבה ושיקוף בדרך ליצירת שינוי. בכובע נוסף משמשת כעו"ד.
  • רונית גבאי – הינה בעלת M.A. בתרפיה באומנות. לפני 13 שנים פיתחה תכנית להעצמת הדימוי העצמי באמצעות שפת האומנות, שהועברה בהצלחה רבה לאלפי תלמידים. עבדה בחו"ל בתוכניות מיוחדות בבתי ספר ציבוריים, במוסדות ציבוריים לבריאות הנפש, ובטיפול באוכלוסייה רב תרבותית ובעלת צרכים מגוונים במוסדות לחינוך מיוחד. בארץ, התמחותה העיקרית הינה עבודה עם ילדים ובני נוער המתמודדים עם אתגרים רגשיים וקוגניטיביים מורכבים.
  •                   
  • לילך יצחקי- בעלת M.A בחינוך מיוחד מאוניברסיטת בר אילן. משמשת כיועצת לפיתוח אישי, מלווה שנים רבות ילדים ונוער. סטודנטית ללימודי פסיכותרפיה בגישה האדלריאנית. סופרת ילדים , בשנת 2010 הוציאה לאור את ספר הביכורים " ספר הרגשות " , שהפך לרב- מכר. בשנת 2013 הוציאה אתספרה השני " מלך באמת" ובימים אלו עומד לצאת לאור ספרה השלישי .

משרד מילת: 08-9319358 עופרה: 054-6555841 דואר: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. אתר: www.milat.co.il

יצירת קשר

שם מלא:
אנא רשמו את שמכם.

אימייל:
אנא רשמו את כתובת המייל שלכם.

טלפון/נייד:
אנא רשמו מספר טלפון.

הערות:
Please let us know your message.